חטא היוהרה: לפיד רוצה ממשלת "אחדות" בלי הליכוד, החרדים וימינה

איתי גדסי 2 Comment on חטא היוהרה: לפיד רוצה ממשלת "אחדות" בלי הליכוד, החרדים וימינה

לאחר הודעת כחול לבן כי למרות הפגישה הטובה בין גנץ לנתניהו הם יתנגדו לשבת בממשלתו. לפיד הודיע היום כי הוא רוצה ממשלת "אחדות" חילונית ליברלית ללא נתניהו – מה שבעצם אומר שהוא שואף להקים ממשלה עם העבודה, מרצ והערבים

רוצה ממשלת אחדות בלי הימין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות האיומים הביטחוניים בהם נמצא ישראל בעת הזו, ולמרות הפגישה שהייתה טובה בין נתניהו לגנץ בבית הנשיא, יאיר לפיד ממשיך להוביל את הקו הניצי נגד ממשלת אחדות ומוביל לבחירות בפעם השלישית. יאיר לפיד כתב היום (חמישי) "אני בעד ממשלת אחדות. אני מתכונן להיאבק על הקמתה. על זה הלכנו לבחירות. זה מה שהבטחנו. ממשלת אחדות ליברלית, שתעשה את הדבר שישראל זקוקה לו יותר מכל".

לפיד החל למנות דרישות לשינויים בדת ומדינה היסטוריים שיפגעו בדמותה היהודית של המדינה, ולסיום אמר לפיד, "כל זה לא יקרה אם בנימין נתניהו יעמוד בראשה. הוא לא עשה את במשך 13 השנים שהוא ראש ממשלה, הוא לא יעשה את זה היום. הוא לא יכול".

לפיד מנסה בכוח להוביל מהלך לממשלה חילונית שבה המפלגות החרדיות לא יוכלו להיות גם ימינה ומפלגת הליכוד, לטענתו הוא יכול להקים ממשלה עם כל הדרישות המטורפות שהוא מעלה.

בנוסף לפיד מתעלם מ55 המנדטים של הימין מול 44 של השמאל ואומר: "נתניהו לא ניצח בבחירות. הוא הפסיד. בני גנץ הוא איש טוב ממנו, שיהיה ראש ממשלה טוב ממנו. יותר אנשים הצביעו לכחול לבן, מאשר לליכוד. הם עשו את זה מפני שהם מאמינים שהגיע הזמן לשיח של ערכים, לשינוי כיוון. הם גם קיבלו מאתנו הבטחה שלא נשב בממשלה של נתניהו כל עוד יש לו כתבי חשדות או כתבי אישום. הבטחות כאלה צריך להבטיח בזהירות לפני הבחירות, ולקיים אחרי הבחירות".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    איש ששנאתו אומנותו. תאב שלטון מטורף

  2. 1

    אוי לך מיום הדין . ביבי לא עשה זאת כי הוא שליח ה' הטוב. ואתה שה' ירחם עלייך. כמה שנאה כמה ריקנות. איזה אסטרטגיה נגד מי שברא אותך ונתן לך חיים. לעולםםםם לא תצליח לעולם. כי אנחנו עם ה' . וביהי יהיה פה עד ביאת משיח.